Навигација

О-АЕ-14-ТРИМ - Тржиште и маркетинг пољопривредних производа

Спецификација предмета
НазивТржиште и маркетинг пољопривредних производа
АкронимО-АЕ-14-ТРИМ
Студијски програмАгроекономија
Модул
Тип студијаосновне академске студије
Наставник (предавач)
Наставник/сарадник (вежбе)
Наставник/сарадник (ДОН)
    Број ЕСПБ6.0Статус предметаобавезан
    Условљност другим предметимаНемаОблик условљености
    Циљеви изучавања предметаПредмет треба да омогући студенту стицање знања, односно разумевање: теорије и аналитике тржишта, промета и маркетинга пољопривредних производа; стања и односа на домаћем тржишту, промету и маркетингу пољопривредних производа, и стања и односа на светском тржишту и међународном промету и маркетингу пољопривредних производа.
    Исходи учења (стечена знања)Студент треба да буде оспособљен за рад на пословима: анализе тржишних елемената и њихових односа; анализе домаћег и међународног тржишта, промета и маркетинга пољопривредних производа; организације тржишта и промета пољопривредних производа; у унутрашњој и спољној трговини пољопривредних производа; у маркетинг сектору пољопривредних производа, и маркетинг менаџера пољопривредних производа.
    Садржај предмета
    Садржај теоријске наставеУвод. Теорија тржишта, промета и маркетинга пољопривредних производа. Институционални аспекти организације и функционисања домаћег тржишта, трговине и маркетинга пољопривредних производа. Анализа домаћег тржишта, промета и маркетинга по производима. Светско тржиште и међународни промет и маркетинг пољопривредних производа, пољопривредне технике и средстава за хемизацију пољопривредне производње.
    Садржај практичне наставеАналитика понуде, тражње, цена и потрошње пољопривредних производа. Модели организације тржишта, промета и маркетинга пољопривредних производа. Анализа домаћег и међународног тржишта, промета и маркетинга пољопривредних производа.
    Литература
    1. Божидаревић, Д. (2002): Маркетинг пољопривредних и прехрамбених производа. Пољопривредни факултет. Универзитет у Новом Саду. Нови Сад.
    2. Влаховић Б. (2004): Маркетинг пољопривредно-прехрамбених производа. Пољопривредни факултет, Нови Сад.
    3. Влаховић Б. (2011): Тржиште и маркетинг пољопривредно-прехрамбених производа. Пољопривредни факултет, Нови Сад.
    Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године
    ПредавањаВежбеДОНСтудијски и истраживачки радОстали часови
    42
    Методе извођења наставе
    Оцена знања (максимални број поена 100)
    Предиспитне обавезеПоенаЗавршни испитПоена
    Активности у току предавањаПисмени испит
    Практична наставаУсмени испит70
    Пројекти
    Колоквијуми30
    Семинари