М-АР-20-МАГ - Маркетинг у агропривреди
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Маркетинг у агропривреди | |||
| Акроним | М-АР-20-МАГ | |||
| Студијски програм | Агроекономија | |||
| Модул | Аграрни и рурални развој | |||
| Тип студија | мастер академске студије | |||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 7.0 | Статус предмета | изборни | |
| Условљност другим предметима | Нема. | Облик условљености | ||
| Циљеви изучавања предмета | Предмет има за циљ да студентима омогући: 1. стицање знања о теоријама настанка и развоја маркетинга у агропривреди; 2. разумевање метода и техника маркетинг активности у сектору агропривреде; и 3. стицање вештина за квантификацију и усаглашавање понуде и тражње агроиндустријских производа, као и превазилажење различитих несклада који се јављају на тржишту агроиндустријских производа. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | По завршетку курса, студент треба да буде способан да: 1. дефинише и објасни појмове из маркетинга; 2. идентификује специфичности маркетинг концепта произвођача инпута, пољопривредника и посредника; 3. анализира маркетинг стратегије наведених учесника; 4. идентификује, одабере и компарира елементе маркетинг микса; 5. учествује у решавању конкретних проблема из области маркетинга у агропривреди. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | 1. Дефинисање и еволуција маркетинга; 2. Маркетинг концепт пословања субјеката у агропривреди; 3. Развијање и примена маркетинг стратегија; 4. Маркетинг истраживања у агропривреди; 5. Канали маркетинга и управљање каналима маркетинга у агропривреди; 6. Елементи маркетинг микса. | |||
| Садржај практичне наставе | Семинарски радови из наведених наставних области; преглед литературе; студије случаја; дискусионе теме одабране у складу са наведеним тематским целинама. | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 3 | 2 | |||
| Методе извођења наставе | Предавања у комбинацији са интерактивном наставом примењују се у свим наставним поглављима предмета. Индивидуални консултативни процес у току израде семинарског рада. Провера знања у току наставе путем теста и семинарског рада. | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | 10 | Писмени испит | ||
| Практична настава | Усмени испит | 50 | ||
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | ||||
| Семинари | 40 | |||
