О-ХК-14-ПРВ - Прерада воћа
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Прерада воћа | |||
| Акроним | О-ХК-14-ПРВ | |||
| Студијски програм | Биљна производња | |||
| Модул | Хортикултура | |||
| Тип студија | основне академске студије | |||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 5.0 | Статус предмета | изборни | |
| Условљност другим предметима | Облик условљености | |||
| Циљеви изучавања предмета | Полазници курса треба да уоче значај производње воћа као непрерађених намирница за правилну исхрану људи, као и њихове технолошке карактеристике | |||
| Исходи учења (стечена знања) | По завршетку курса студенти треба да овладају производњом и карактеристикама различитих производима од воћа; технолошким карактеристика које треба да поседује воће како би се добијали прехрамбени производи високог квалитета – пре свега високе нутритивне вредности и здравствене безбедности. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Обрађују се основне теоријске поставке везане за нутритивну вредност, здравствену безбедност и сензорну прихватљивост производа од воћа, као и начини конзервисања. | |||
| Садржај практичне наставе | Полазници ће се бавити утврђивањим појединих карактеристика сировине са становишта технолошких захтева. | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 2 | 2 | |||
| Методе извођења наставе | Настава се изводи као теоријска, практична и интерактивна: дискусија по унапред задатим тематским јединицама. Раде се два теста и један семинарски рад који се јавно брани, а који је резултат самосталног истраживачког рада. | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | 10 | Писмени испит | ||
| Практична настава | 10 | Усмени испит | 40 | |
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | 20 | |||
| Семинари | 20 | |||
