Д-АЕ-14-МИЕ-13 - Методе истраживања у економици пољопривреде и руралном развоју
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Методе истраживања у економици пољопривреде и руралном развоју | |||
| Акроним | Д-АЕ-14-МИЕ-13 | |||
| Студијски програм | Агроекономија и рурални развој | |||
| Модул | Агроекономија и рурални развој | |||
| Тип студија | докторске академске студије | |||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 10.0 | Статус предмета | изборни | |
| Условљност другим предметима | - | Облик условљености | ||
| Циљеви изучавања предмета | Предмет треба да омогући студенту стицање знања, односно разумевање теорије истраживања, детерминисања подручја и организацију истраживања, примену метода и инструмената истраживања у економици пољопривреде и руралном развоју – по методским јединицама наведеним у садржају предмета. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | Студент треба да буде оспособљен да креира и спроведе истраживање на високом академском нивоу или развојне пројекте виског ранга; да одабере адекватан методолошки поступак, коректно гa примени и писмено интерпретира резултате научној и стручној заједници и/или доносиоцима полтичких и развојних одлука. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Квалитативне и квантитативне методе истраживања у економици пољопривреде и руралном развоју; Методе стратешког планирања (SWOT анализа); Методе оцене аграрне и руралне политике (PAM); Методе мерења подршке пољопривреди (PSE, AMS); Вредновање развоја и друштвеног благостања; Неформалне и партиципативне методе анализе у аграрном и руралном развоју (RRА, PRА); Stakeholder анализа. | |||
| Садржај практичне наставе | ||||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 5 | 0 | 5 | ||
| Методе извођења наставе | Предавања у комбинацији са интерактивним методама наставе и учења у дискусионим групама примењују се у свим наставним поглављима предмета у одређеном обиму (предавања наставника и гостујућих предавача). | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | Писмени испит | |||
| Практична настава | Усмени испит | 60 | ||
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | ||||
| Семинари | 40 | |||
