D-TH-14-TGH-13 - Odabrana poglavlja iz tehnologije gotove hrane
| Specifikacija predmeta | ||||
|---|---|---|---|---|
| Naziv | Odabrana poglavlja iz tehnologije gotove hrane | |||
| Akronim | D-TH-14-TGH-13 | |||
| Studijski program | Prehrambena tehnologija | |||
| Modul | Prehrambena tehnologija | |||
| Tip studija | doktorske akademske studije | |||
| Nastavnik (predavač) | ||||
| Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
| Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
| Broj ESPB | 15.0 | Status predmeta | izborni | |
| Uslovljnost drugim predmetima | Oblik uslovljenosti | |||
| Ciljevi izučavanja predmeta | Ovim predmetom student treba da stekne produbljena znanja, veštine i sposobnosti iz oblasti tehnologije gotove hrane. | |||
| Ishodi učenja (stečena znanja) | Po završetku kursa student treba da bude sposoban da detaljno objasni mehanizme prenosa mase i toplote pri proizvodnji gotove hrane, primeni odgovarajuće metode toplotne obrade i konzervisanja hrane.. | |||
| Sadržaj predmeta | ||||
| Sadržaj teorijske nastave | Fenomeni prenosa mase i toplote; Suva i vlažna toplotna obrada namirnica, mikrotalasno zagrevanje; Načini konzervisanja toplotom (sterilizacija, pasterizacija, sušenje). | |||
| Sadržaj praktične nastave | Studijski istraživački rad predviđen je iz poglavlja Specijalni deo. Seminarski rad je predviđen iz poglavlja Toplotna obrada hrane | |||
| Literatura | ||||
| ||||
| Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
| Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
| 8 | 0 | 5 | ||
| Metode izvođenja nastave | Teorijska i interaktivna nastava uz računske i laboratorijske vežbe. Od metoda interaktivne nastave koriste se individualne i timske kolaborativne i kooperativne metode aktivnog učenja. | |||
| Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
| Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
| Aktivnosti u toku predavanja | Pismeni ispit | |||
| Praktična nastava | Usmeni ispit | 50 | ||
| Projekti | ||||
| Kolokvijumi | ||||
| Seminari | 50 | |||
